Czcionki:
Kontrast:

Promocja turystyczna

Zwi膮zek Gmin i Powiat贸w Subregionu Zachodniego Wojew贸dztwa 艢l膮skiego z siedzib膮 w Rybniku od 5 grudnia 2019 roku zarz膮dza mark膮 turystyczn膮 Kraina G贸rnej Odry.

Prace nad stworzeniem marki turystycznej dla obszaru Subregionu Zachodniego trwa艂y od czerwca 2019 r. na zlecenie Urz臋du Marsza艂kowskiego Wojew贸dztwa 艢l膮skiego. Warto艣膰 ca艂ego przedsi臋wzi臋cia wynios艂a 70.030,00 z艂. W ramach zadania opr贸cz nazwy marki turystycznej opracowano r贸wnie偶 2 dokumenty:

Po wi臋cej informacji na temat powstania marki zapraszamy tutaj

Biuro zwi膮zku zarz膮dza stron膮 marki www.krainagornejodry.travel oraz profilem na portalu spo艂eczno艣ciowym Facebook聽聽 na kt贸rych prezentowana jest oferta turystyczna regionu, wydarzenia i aktualno艣ci turystyczne.

Ponadto Biuro Zwi膮zku wydaje w艂asne drukowane materia艂y promuj膮ce poszczeg贸lne atrakcje turystyczne po艂udniowo-zachodniej cz臋艣ci wojew贸dztwa 艣l膮skiego. Biuro Zwi膮zku jest wydawc膮 publikacji turystycznych takich jak mapy i przewodniki. Wydanych materia艂y promocyjne przeznaczone s膮 do dystrybucji przez Punkty Informacji Turystycznej w regionie, targi turystyczne oraz do dystrybucji w艂asnej poprzez biuro. Na realizacj臋 materia艂贸w promocyjnych Biuro Zwi膮zku pozyskuje cz臋艣ciowe finansowanie ze 藕r贸de艂 zewn臋trznych.

Oferta turystyczna Krainy G贸rnej Odry prezentowana jest stoisku promocyjnym wojew贸dztwa 艣l膮skiego podczas najwa偶niejszych targ贸w turystycznych w Polsce w takich miastach jak Katowice, Chorz贸w, Opole, 艁贸d藕, Warszawa, Pozna艅 jak i za granic膮, przede wszystkim w Republice Czeskiej.聽 Stoisko regionalne wojew贸dztwa 艣l膮skiego zebra艂o wiele wyr贸偶nie艅 za najatrakcyjniejsze stoisko targ贸w turystycznych. Targi to nadal atrakcyjna forma na dotarcie do potencjalnych pasjonat贸w turystyki i podr贸偶y.

Zwi膮zek dodatkowo prowadzi wsp贸艂prac臋 z podmiotami statutowo zajmuj膮cymi si臋 szeroko rozumian膮 turystyk膮 m.in.: PTTK Rybnik, Ko艂o PTTK Ram偶a, PTTK Radlin przy organizacji konkurs贸w wiedzy o regionie oraz rajd贸w rowerowych.

Zwi膮zek Subregionu Zachodniego jest cz艂onkiem 艢l膮skiej Organizacji Turystycznej (艢OT). We wsp贸艂pracy z 艢OT powsta艂y serie artyku艂贸w promocyjnych publikowanych m.in. przez Onet czy bloger贸w podr贸偶niczych.聽 We wsp贸艂pracy z Telewizj膮 Polsk膮 zosta艂 zrealizowany program 鈥濴ato w regionach鈥.

Biuro Zwi膮zku we wsp贸艂pracy z Zwi膮zkiem Gmin Jurajskich, Stowarzyszeniem Rozwoju i Wsp贸艂pracy Regionalnej „Olza”, Euroregionem Beskidy, 艢l膮sk膮 Organizacj膮 Turystyczn膮, G贸rno艣l膮skim Zwi膮zkiem Metropolitalnym zrealizowa艂o kilka partnerskich projekt贸w promocyjnych finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych takich jak 鈥瀟ymRazem 艢l膮skie!鈥, 鈥炁歭膮skie. Pozytywna Energia鈥︹, 鈥炁歭膮ski System Informacji Turystycznej鈥 oraz „Mobilne 艢l膮skie”. Przeczytaj wi臋cej w zak艂adce Realizowane projekty.