Czcionki:
Kontrast:

Promocja turystyczna

Zwi─ůzek Gmin i Powiat├│w Subregionu Zachodniego Wojew├│dztwa ┼Ül─ůskiego z siedzib─ů w Rybniku od 5 grudnia 2019 roku zarz─ůdza mark─ů turystyczn─ů Kraina G├│rnej Odry.

Prace nad stworzeniem marki turystycznej dla obszaru Subregionu Zachodniego trwa┼éy od czerwca 2019 r. na zlecenie Urz─Ödu Marsza┼ékowskiego Wojew├│dztwa ┼Ül─ůskiego. Warto┼Ť─ç ca┼éego przedsi─Öwzi─Öcia wynios┼éa 70.030,00 z┼é. W ramach zadania opr├│cz nazwy marki turystycznej opracowano r├│wnie┼╝ 2 dokumenty:

Po wi─Öcej informacji na temat powstania marki zapraszamy tutaj

Biuro zwi─ůzku zarz─ůdza stron─ů marki www.krainagornejodry.travel oraz profilem na portalu spo┼éeczno┼Ťciowym Facebook┬á┬á na kt├│rych prezentowana jest oferta turystyczna regionu, wydarzenia i aktualno┼Ťci turystyczne.

Ponadto Biuro Zwi─ůzku wydaje w┼éasne drukowane materia┼éy promuj─ůce poszczeg├│lne atrakcje turystyczne po┼éudniowo-zachodniej cz─Ö┼Ťci wojew├│dztwa ┼Ťl─ůskiego. Biuro Zwi─ůzku jest wydawc─ů publikacji turystycznych takich jak mapy i przewodniki. Wydanych materia┼éy promocyjne przeznaczone s─ů do dystrybucji przez Punkty Informacji Turystycznej w regionie, targi turystyczne oraz do dystrybucji w┼éasnej poprzez biuro. Na realizacj─Ö materia┼é├│w promocyjnych Biuro Zwi─ůzku pozyskuje cz─Ö┼Ťciowe finansowanie ze ┼║r├│de┼é zewn─Ötrznych.

Oferta turystyczna Krainy G├│rnej Odry prezentowana jest stoisku promocyjnym wojew├│dztwa ┼Ťl─ůskiego podczas najwa┼╝niejszych targ├│w turystycznych w Polsce w takich miastach jak Katowice, Chorz├│w, Opole, ┼ü├│d┼║, Warszawa, Pozna┼ä jak i za granic─ů, przede wszystkim w Republice Czeskiej.┬á Stoisko regionalne wojew├│dztwa ┼Ťl─ůskiego zebra┼éo wiele wyr├│┼╝nie┼ä za najatrakcyjniejsze stoisko targ├│w turystycznych. Targi to nadal atrakcyjna forma na dotarcie do potencjalnych pasjonat├│w turystyki i podr├│┼╝y.

Zwi─ůzek dodatkowo prowadzi wsp├│┼éprac─Ö z podmiotami statutowo zajmuj─ůcymi si─Ö szeroko rozumian─ů turystyk─ů m.in.: PTTK Rybnik, Ko┼éo PTTK Ram┼╝a, PTTK Radlin przy organizacji konkurs├│w wiedzy o regionie oraz rajd├│w rowerowych.

Zwi─ůzek Subregionu Zachodniego jest cz┼éonkiem ┼Ül─ůskiej Organizacji Turystycznej (┼ÜOT). We wsp├│┼épracy z ┼ÜOT powsta┼éy serie artyku┼é├│w promocyjnych publikowanych m.in. przez Onet czy bloger├│w podr├│┼╝niczych.┬á We wsp├│┼épracy z Telewizj─ů Polsk─ů zosta┼é zrealizowany program ÔÇ×Lato w regionachÔÇŁ.

Biuro Zwi─ůzku we wsp├│┼épracy z Zwi─ůzkiem Gmin Jurajskich, Stowarzyszeniem Rozwoju i Wsp├│┼épracy Regionalnej “Olza”, Euroregionem Beskidy, ┼Ül─ůsk─ů Organizacj─ů Turystyczn─ů, G├│rno┼Ťl─ůskim Zwi─ůzkiem Metropolitalnym zrealizowa┼éo kilka partnerskich projekt├│w promocyjnych finansowanych ze ┼Ťrodk├│w zewn─Ötrznych takich jak ÔÇ×tymRazem ┼Ül─ůskie!ÔÇŁ, ÔÇ×┼Ül─ůskie. Pozytywna EnergiaÔÇŽÔÇŁ, ÔÇ×┼Ül─ůski System Informacji TurystycznejÔÇŁ oraz “Mobilne ┼Ül─ůskie”. Przeczytaj wi─Öcej w zak┼éadce Realizowane projekty.